Да, възможно е. Съвременните лоялни програми ти дават възможност да натрупваш различни отстъпки под формата на кешбек, бонус точки или други бонусни схеми. Потребителите умело боравят с тях и от години използват различни лоялни карти в обектите, от които най-често пазаруват. Добре познати са ни физическите и дигитални карти и програмите на големите хранителни вериги и бензиностанциите, обекти, в които традиционно потребителите реализират значителен дял от своите месечни разходи. Като най-атрактивни отстъпки се възприемат получаването на процентна отстъпка в момента на пазаруване и натрупването на точки и размяната им за пари. Иновациите в сектора са свързани с интеграция на мобилни платформи и опростяват процеса до употреба на едно приложение, с което можеш да пазаруваш в много и разнообразни обекти. Така работи и TBI Buy. Мобилно приложение с една-единствена дигитална лоялна карта, която ти носи бонус точки, които след това лесно обръщаш в пари и харчиш. То елиминира недостатъците на досегашните лоялни програми като прави излишно притежанието на много и различни физически карти.

 

По задължение или за удоволствие, пазаруването е неизменна част от ежедневието ни и съвсем естествено се появява нуждата да получаваме нещо в замяна или да възвръщаме част от средствата си. Проучване, което проведохме в последната година показва, че хората са все по-склонни да променят потребителското си поведение спрямо пазара. 59, 1% от анкетираните участници посочват, че търсят възможности за спестяване при пазаруване и за разлика от преди внимават за какво си харчат парите. Създали са навици за планиране на пазаруването и са доста по-бдителни спрямо качеството на продуктите, които пазаруват. Наред с всичко изброено, идва и удовлетворението от изгодното пазаруване и “хванатата оферта“. Чувството да си направил добра сделка прави инвестицията ти по-приемлива, особено когато изхарчената сума е по-голяма.