Бонус точки

Какво представляват бонус точките?

Бонус точки могат да бъдат натрупани при покупка на определени продукти в партньорската мрежа на TBI Buy, или покупка на определени марки стоки. Повече информация за обектите и обема на бонус точките, полагаем при покупка, може да намерите в мобилното приложение на TBI Buy.

Как да натрупам бонус точки?

Необходимо е при покупка да се идентифицирате в търговския обект като маркирате Вашия УИД (Уникален идентификатор) и бонус точките да бъдат отразени. В случаите, в които сте закупили продукт от определена марка с полагаем бонус в TBI Buy, но търговският обект от който е извършена покупката не е част от партньорската мрежа, сканирайте касовата си бележка с мобилното приложение на TBI Buy. Списък с партньорите на TBI Buy може да проверите в ​таб Бонуси > Обекти с бонус точки > Избери Категория или Виж всички обекти в категория. ​

Как да натрупам бонус точки, пазарувайки определена марка стоки?

Необходимо е да направите снимка на касовата бележка, за да потвърдите покупката. Списък с брандовете може да видите в мобилното приложение на TBI Buy, секция “Марки”.

Имат ли срок на валидност натрупаните в профила ми бонус точки?

Бонус точките се натрупват при покупка на продукти в съответните партньорски обекти, като същите могат да бъдат използвани/отписвани отново в обекти – част от партньорската мрежа на TBI Buy. Цялата информация относно бонус точки/история може да намерите в мобилното приложение на TBI Buy. Пълен списък с обектите може да откриете в таб Бонуси > Обекти с бонус точки.

Има ли лимит за натрупване на бонус точки?

Пълната информация относно Вашите бонус точки/История, натрупани, отписани бонус точки, може да откриете в мобилното приложение на TBI Buy. Притежателите на TBI Buy карта могат да получат пълна информация на номер 070011176

Могат ли да се купуват бонус точки и да се заредят в профила ми?

Бонус точките не се считат и не могат да се приемат за вид актив, доход, платежни средства, електронни пари, ценни книги, както и не могат да се прехвърлят или наследяват, нито да се разменят за парични средства. Натрупването на бонус точки в мобилното приложение на TBI Buy става посредством извършени покупки от Ваша страна, направени в партньорската мрежа на TBI Buy . Пълен списък с обектите може да откриете в таб Бонуси > Обекти с бонус точки.

При какви действия мога да бъда санкциониран и да ми се отнемат бонус точки ?

В случай на злоупотреба и нарушаване на задълженията според Общите условия, достъпът до профила в мобилното приложение на TBI Buy може да бъде преустановен.

Как да използвам натрупаните бонус точки?

Необходимо е при покупка да се идентифицирате в търговския обект като маркирате Вашия УИД (Уникален идентификатор). След като изберете количеството бонус точки, които да бъдат използвани/отписани при плащане, информацията в мобилното приложението на TBI Buy ще бъде обновена. Списък с партньорите на TBI Buy може да проверите в ​таб Бонуси > Обекти с бонус точки > Избери Категория или Виж всички обекти в категория. ​

Защо ми отказаха да използвам бонус точки?

Бонус точките се начисляват, след като касиер маркира Вашия УИД (Уникален идентификатор) през мобилното приложение на TBI Buy или от Вашата TBI Buy карта. Необходимо е да проверите дали обектът е част от партньорската мрежа на TBI Buy, в мобилното приложението на TBI Buy, таб Бонуси > Обекти с бонус точки > Избери Категория или Виж всички обекти в категория. В случай, че имате нужда от допълнително съдействие, Ви молим да се свържете с нас през някой от каналите ни за комуникация, опоменати на страницата ни www.tbibuy.bg, както и в мобилното приложение на TBI Buy.

Какво да направя, ако приложението вземе бонус точките ми, но не позволи да си купя продукт? Ако не получа уведомление след покупката, какво да направя?

За нормална употреба на мобилното приложението на TBI Buy, мобилното устройство (смартфон или таблет) трябва да притежава версия на операционна система Android 4.1 или iOS 9 или всяка последваща, както и подсигурена мобилна или безжична (WiFi) Интернет връзка. В случай че не е подсигурен съответния софтуер, хардуер и интернет връзка, ползването на мобилното приложението ще бъде възпрепятствано или невъзможно. В случай на технически проблем, опитайте да рестартирате както мобилното приложение, така и устройството и проверете отново дали информацията е обновена.

Ще ми бъдат ли върнати бонус точките, ако върна продукт, закупен с тях?

При отмяна на извършена покупка (отказ и/или рекламация на закупената стока и/или услуга) от обект на партньор на TBI Buy , при която са били начислени вече бонус точки, начислените за тази покупка бонус точки ще бъдат възстановени/дерегистрирани. Ако във Вашето TBI Buy мобилно приложение няма достатъчно бонус точки за извършване на операцията по възстановяване/дерегистриране (Бонус точки, начислени за отменената покупка, вече са използвани – изцяло или част от тях), партньорът ще удържи паричния еквивалент на бонус точките (изцяло или само част от тях) от сумата, която дължи за възстановяване.

TBI Buy app

Къде мога да видя история на всичките си транзакции?

За да проверите използваните/натрупаните бонус точки от Вашите покупки, отворете мобилното приложение на TBI Buy, секция Бонуси и там ще откриете история с Вашите покупки до момента.

Приложението има ли месечен/годишен абонамент?

Мобилното приложение на TBI Buy е напълно безплатно. Извършвайте покупки, за да натрупвате точки!

Как да инсталирам приложението?

Изтеглете мобилното приложение на TBI Buy от Google Play/App store.​
Въведете телефонния си номер и ще получите SMS или персонално съобщение във Viber с уникален 4-цифрен код за активиране на потребителски профил, който да попълните. ​Всеки потребител има един профил. ​

Може ли член от семейството да ползва приложението на телефона ми?

Мобилното приложението на TBI Buy е персонално и е обвързано с телефонен номер.

Ще може ли приложението да се използва в офлайн режим и след като има връзка с интернет да се отрази операцията ? (Полет със самолет)

За да може да не се прекъсва нормалното функциониране мобилното приложение на TBI Buy, е необходимо търговецът да има достъп до интернет връзка. В случай, че такава е налична, не би следвало да има проблем с функционалността.

Приложението ще работи ли на смартчасовници/гривни?

На този етап функционалността е в процес на разработка.

Aко по някаква причина си преинсталирам приложението, губя ли своите натрупани бонус точки или те се запазват в профила ми?

Натрупаните бонус точки се запазват при преинсталиране на мобилното приложение на TBI Buy, в случай че посоченият телефонен номер остава същия.

Moже ли да ползвам приложението, ако съм под 14/18 години ?

Мобилното приложение на TBI Buy от може да се ползва от всяко дееспособно физическо лице напълно безплатно.

Имам проблем с инсталиране на приложението. Какво да направя?

Проверете Вашата интернет връзка и опитайте отново. В случай, че продължавате да изпитвате затруднения, молим да се свържете с нас чрез някой от каналите за комуникация, опоменати на страницата ни www.tbibuy.bg и мобилното приложение на TBI Buy.

При пазаруване онлайн ще може ли да ползваме карта TBI Buy?

За да предоставим максимално добро клиентско изживяване, ще са необходими интеграции с онлайн магазините. Усилено работим по разширяване на мрежата от партньори, в която можете да натрупвате и отписвате точки.